niedziela, 11 maja 2014

Blogerskie śniadanie w KONTAKCIE

A w przyszłą niedzielę spotkać mnie będzie można drugi raz na Drugim Śniadaniu na Polanie przy Zatoce Sztuki. Ackcja jest częścią najwspanialszego rodzinnego wydarzenia w Trójmieście, czyli festiwalu

http://kontaktfestiwal.pl/

 
Moje cudowne koleżanki Karolina i Kinga znikęły z życia towarzyskiego już kilka miesięcy temu, aby oddać się przygotowaniom. A roboty miały po pachy, bo naprawdę będzie się działo! Będzie całe mnóstwo atrakcji dla dużych i małych: warsztaty z robienia zabawek, szycia, granie w piłkę, rodzinna zumba, chustowanie, pogadanki o zdrowym jedzeniu, podróżach, a nawet architekturze (ze wspaniałymi rodzicami najprzystojniejszego w świecie półtoraroczniaka Leonarda! ktośnaprzyczepkę), kiermasz ręcznych wyrobów polskich matek oraz mój ukochany kabaret Hrabi! Będą wielkie nazwiska, wspaniałe postaci, a przede wszystkim dużo wsparcia i rodzicielstwa bliskości, czyli coś, co Razowe Ciasteczka lubią najbardziej :)

Z dumą zatem informuję, że w niedzielę stanę za stołem pomiędzy cudownymi trójmiejskimi blogerkami: Magdą z bloga Stoliczku nakryj się, Olą Stolik w kropki, Agą The Polka Dot Project, Tosią z Burczy mi w brzuchu i Mają z Wszystko co kocham. I będziemy serwowały przekąski własnego wyrobu, a do popicia będą soki Tymbark.

Wśród moich propozycji znajdzie się między innymi drożdżówka z owsianą kruszonką z przepisu mojej Mamy. Mam co prawda obawy przed zdradą rodzinnej tajemnicy, ale myślę, że jeśli w niedzielę zasmakuje, to w końcu podzielę się przepisem na blogu :)


A całą blogerską akcję dopina nasz niezawodny dyrektor artystyczny - Agnieszka z The Polka Dot Project, która do śniadania już zaczęła się przygotowywać, bo trzeba pamiętać, że z Polką nie wystarczy, żeby było pysznie - musi być też pięknie. I tak właśnie będzie między innymi dzieki gadżetom pozyskanym od zaprzyjaźnionych sklepów: AmazingDecor HandpickedForYou Livebeautifully - Mieszkaj pięknie i Dots My Love! Mam ciarki na sam widok tych papilotek, pater, słomeczek i chorągiewek! Ależ będzie wspaniale!


[zdjęcia z przygotowań Agnieszki]


Zapraszamy już w przyszłą niedzielę!

1 komentarz: